4.9.1. Формування стандартних списків документів із системи «Мій Арт-Офіс»

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  4. Роль "Оператор документів" > 4.9. Інтеграція із системою «Мій Арт-Офіс» >

4.9.1. Формування стандартних списків документів із системи «Мій Арт-Офіс»

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

У верхній частині форми Мій Арт-офіс відображається блок (елемент 1) для формування стандартних списків документів.

Блок для формування стандартних списків документів (елемент 1) складається із двох полів:

1.

Перше поле призначене для вибору назви блоку документів (Вихідні документи або Вхідні документи);

2.

Друге поле призначене для вибору назви фільтра документів (Очікують мій підпис, Очікують дії контрагента, Повністю підписані, тощо).

12_1_1

Елементи блоку для формування стандартних списків документів форми Мій Арт-офіс

12_img3

До стандартних списків документів системи «Мій Арт-Офіс» відносяться наступні списки:

Опис стандартних списків документів системи «Мій Арт-Офіс» повністю аналогічний та співпадає з описом стандартних списків поточної системи «Засіб програмний для роботи з електронними документами».

Для формування стандартних списків документів на формі Мій Арт-офіс необхідно у відповідному блоці (елемент 1 на попередньому рисунку), який розташований у верхній частині поточної форми, виконати наступні дії:

1.

У першому полі зі списку вибрати назву блоку документів (Вихідні документи або Вхідні документи).

2.

У другому полі зі списку вибрати назву фільтру документів (Очікують мій підпис, Очікують дії контрагента, Повністю підписані, тощо).

В результаті, в робочій області відображається відповідний список документів. При цьому, у верхній частині робочої області відображається повна назва сформованого списку. А саме, назва системи Мій Арт-Офіс, назва вибраного блоку документів та назва фільтру документів, які відокремлені між собою знаком «→».

Наприклад, для формування списку документів Очікують підпис моєї організації (блоку Вихідні документи) необхідно спочатку у першому полі зі списку вибрати назву блоку документів Вихідні документи, потім - у другому полі зі списку необхідно вибрати назву фільтра документів Очікують мій підпис. В результаті, в робочій області відображається відповідний список документів Очікують підпис моєї організації. При цьому, у верхній частині робочої області відображається назва системи Мій Арт-Офіс та повна назва сформованого списку (Вихідні документи Очікують підпис моєї організації).

12_1_2

Перелік фільтрів блоку Вихідні документи

12_1_3

Перелік фільтрів блоку Вхідні документи