2.1. Авторизація користувача в системі по файловому КЕП

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  2. Початок роботи з системою >

2.1. Авторизація користувача в системі по файловому КЕП

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Note

Для роботи із системою Ви повинні мати діючий особистий ключ кваліфікованого цифрового підпису (КЕП), який зберігається у вигляді файлу (наприклад, на комп'ютері).

 

5_img1_zoom81

Звертаємо Вашу увагу на те, що із набуттям чинності 07.11.2018 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та відповідно до частини 2 статті 17 цього закону, обов’язковим є використання кваліфікованого сертифікату відкритого ключа. Тому, в системі ЗАБОРОНЕНО використовувати «УДОСКОНАЛЕНІ» сертифікати

Для авторизації користувача в системі за допомогою файлового КЕП необхідно на сторінці запуску системи виконати наступні дії:

1.У верхньому правому кутку сторінки натисніть кнопку [Увійти] та зі списку виберіть пункт Увійти по КЕП.

1_1_1

Ініціювання входу в систему по КЕП

В результаті відображається сторінка авторизації користувача Вхід по КЕП

1_1_2

Сторінка авторизації користувача в системі по файловому КЕП

2.Переконайтеся, що перемикач встановлено у положенні Файловий ключ.
3.У верхньому полі Назва КНЕДП вкажіть (виберіть зі списку) назву кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (скорочено КНЕДП).
4.У середньому полі оберіть або перетягніть файл ключа КЕП. Для пошуку та вибору файлу ключа КЕП натисніть кнопку MY_ART~1_img2. В результаті відображається вікно, в якому оберіть файл з особистим ключем (наприклад, файл з ім’ям Key-6.dat, або *.zs2, *.jks, *.pfx) та натисніть кнопку [Відкрити]. В результаті вікно вибору файлу ключа закривається, а в поточному полі відображається вибраний файл.
5.У полі Пароль до ключа вкажіть пароль захисту вибраного файлового ключа КЕП
6.Натисніть кнопку [Вхід].

В результаті відбувається ідентифікація користувача. Після успішної ідентифікації  користувача відбувається його авторизація в системі та відображається сторінка з персональним кабінетом системи.

Note

Якщо для поточного користувача існує можливість працювати з системою під декількома ролями (наприклад, ролями Оператор документів, Локальний адміністратор та/або Оператор внутрішніх документів, тощо), то при натисканні на кнопку [Вхід] відображається форма для вибору ролі, під якою поточний користувач буде працювати з системою. Далі виконайте наступні дії:

1.У полі вибору ролі зі списку виберіть Оператор внутрішніх документів.
2.Натисніть кнопку [Далі], яка розташована праворуч від поля вибору ролі користувача.

1_1_3

Форма для вибору ролі

В результаті відображається сторінка з персональним кабінетом користувача системи.

 

Note

Для роботи із системою Ви повинні мати діючий особистий ключ кваліфікованого цифрового підпису (КЕП), який зберігається у вигляді файлу (наприклад, на комп'ютері).Якщо на формі авторизації користувача були вказані файл та пароль КЕП-печатки (а не КЕП-підпису користувача), то на формі авторизації користувача відображається відповідне повідомлення про вказані помилкові дані «Вхід до системи за допомогою ключа Печатки неможливий. Необхідно обрати ключ Підпису»:

1_1_4

Відображення повідомлення про помилково вказані дані КЕП-печатки користувача при авторизації користувача у системі