3.1. Персональний кабінет Оператора внутрішніх документів

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  3. Роль "Оператор внутрішніх документів" >

3.1. Персональний кабінет Оператора внутрішніх документів

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Ваш персональний кабінет - це захищений електронний кабінет користувача системи, де Ви можете переглядати та перевіряти, створювати та підписувати за допомогою КЕП електронні документи, миттєво обмінюватись документами з клієнтами та контрагентами.

У блоці персональних даних (1) відображається інформація про назву організації, код ЄДРПОУ/ДРФО/ІПН (при наявності), посаду поточного користувача, термін дії завершення КЕП.

Також, якщо у Вас здійснено вхід до системи з іншого пристрою, буде відображено спеціальне поле Активні сесії з відповідною кількістю активних входів у систему.

Іконка [Мій профіль] (2),  призначена для налаштування власного профілю, а також містить кнопку [Вихід] для завершення роботи з системою.

Кнопка [Оператор внутрішніх документів] (3), яка відображається ліворуч від іконки [Мій профіль] (2), призначена для вибору зі списку іншої ролі поточного користувача. Кнопка [Оператор внутрішніх документів] (3) відображається лише в тому випадку, якщо у поточного користувача зареєстровано більше однієї ролі для роботи із системою.

 

2_1

Елементи інтерфейсу кабінету користувача Оператор внутрішніх документів

  На панелі навігації (4), яка розташована у лівій частині сторінки кабінету користувача, відображаються пункти для роботи із системою.

На панелі навігації (4), яка розташована у лівій частині сторінки кабінету користувача, відображаються пункти (5 - 19) для роботи із системою.

Пункт Придбати КЕП онлайн (5) панелі навігації (4) призначений для відображення інтернет-сторінки купівлі он-лайн послуг КЕП та ліцензії продуктів Арт-Звіт Pro, Арт-Офіс, Арт-Крипто.

Поле (6) призначене для фільтрації документів у списку за періодами їх реєстрації.

На панелі навігації (4) містяться наступні блоки/пункти для роботи із системою:

Пункт [Всі] (7);
Пункт [Створені мною] (8);
Блок Очікують дії від мене (9), який містить пункти [Підписання](10), [Печатка](11), [Погодження](12);
Пункт [Очікують дії від іншого учасника] (13);
Пункт [Відхилені] (14);
Пункт [Завершені] (15);
Пункт [Пошук] (16).

Перехід між пунктами панелі навігації активує у робочій області (17), яка розташована у правій частині кабінету користувача, відповідні форми та списки документів.

2_4

Панель навігації

Панель 18 призначена для налаштування відображення заданої кількості документів на сторінці у списку.

Панель 19 призначена для переходу на наступну/попередню/першу/останню сторінку у списку документів.