<< Click to Display Table of Contents >> 3.1. Персональний кабінет Оператора внутрішніх документів |
|
Ваш персональний кабінет - це захищений електронний кабінет користувача системи, де Ви можете переглядати та перевіряти, створювати та підписувати за допомогою КЕП електронні документи, миттєво обмінюватись документами з клієнтами та контрагентами.
У блоці персональних даних (1) відображається інформація про назву організації, код ЄДРПОУ/ДРФО/ІПН (при наявності), посаду поточного користувача, термін дії завершення КЕП.
Також, якщо у Вас здійснено вхід до системи з іншого пристрою, буде відображено спеціальне поле Активні сесії з відповідною кількістю активних входів у систему.
Іконка [Мій профіль] (2), призначена для налаштування власного профілю, а також містить кнопку [Вихід] для завершення роботи з системою.
Кнопка [Оператор внутрішніх документів] (3), яка відображається ліворуч від іконки [Мій профіль] (2), призначена для вибору зі списку іншої ролі поточного користувача. Кнопка [Оператор внутрішніх документів] (3) відображається лише в тому випадку, якщо у поточного користувача зареєстровано більше однієї ролі для роботи із системою.
Елементи інтерфейсу кабінету користувача Оператор внутрішніх документів
На панелі навігації (4), яка розташована у лівій частині сторінки кабінету користувача, відображаються пункти для роботи із системою.
На панелі навігації (4), яка розташована у лівій частині сторінки кабінету користувача, відображаються пункти (5 - 19) для роботи із системою.
Пункт Придбати КЕП онлайн (5) панелі навігації (4) призначений для відображення інтернет-сторінки купівлі он-лайн послуг КЕП та ліцензії продуктів Арт-Звіт Pro, Арт-Офіс, Арт-Крипто.
Поле (6) призначене для фільтрації документів у списку за періодами їх реєстрації.
На панелі навігації (4) містяться наступні блоки/пункти для роботи із системою:
• | Пункт [Всі] (7); |
• | Пункт [Створені мною] (8); |
• | Блок Очікують дії від мене (9), який містить пункти [Підписання](10), [Печатка](11), [Погодження](12); |
• | Пункт [Очікують дії від іншого учасника] (13); |
• | Пункт [Відхилені] (14); |
• | Пункт [Завершені] (15); |
• | Пункт [Пошук] (16). |
Перехід між пунктами панелі навігації активує у робочій області (17), яка розташована у правій частині кабінету користувача, відповідні форми та списки документів.
Панель навігації
Панель 18 призначена для налаштування відображення заданої кількості документів на сторінці у списку.
Панель 19 призначена для переходу на наступну/попередню/першу/останню сторінку у списку документів.