<< Click to Display Table of Contents >> 6.2. Загальна інформація |
|
Процес формування пакету документів починається після отримання ФОП електронного листа - нотифікації на свій email: Повідомлення про створення запиту на проведення фінансового моніторингу. Даний лист містить посилання для переходу ФОП до розділу «Фінмоніторинг» персонального кабінету.
В персональному кабінеті ФОП роль "Оператор документів" всі запити відображаються в окремому фільтрі «Фінмоніторинг->Всі запити»
Відображення Запитів Фінмоніторингу
Кожен запис про запит містить наступну інформацію:
▪ | Унікальний ідентифікатор запиту |
▪ | Дата створення запиту |
▪ | Від якої організації надійшов запит |
▪ | Поточний стан запиту |
▪ | Дата, коли запит опинився в поточному стані |
▪ | Кількість завантажених документів |
Новий запит має початковий статус «Очікує заповнення», який передбачає необхідність завантаження відповідних документів.
Щоб відкрити запит для завантаження документів необхідно обрати контекстну функцію «відкрити запит»
Ініціалізація відкриття запиту на Фінмоніторинг
Сторінка запиту на проведення фінансового моніторингу містить наступні блоки:
1 – загальна інформація про запит
2 – список документів, пов’язаних із запитом, з відображенням їх поточного статусу
3 – поточний статус запиту
Сторінка запиту на Фінмоніторинг
Можлива ситуація, коли деякі документи завантажені за замовчуванням. Наприклад, на рисунку - це документ типу «Паспорт». Він має стан «Завантажений». В даній ситуації необхідно переглянути документ та впевнитись в його актуальності. Якщо документ застарілий або не актуальний, його необхідно перезавантажити. |
Під час перевірки документів (які в статусі "Завантажений") для їх погодження скористайтеся кнопкою "Погодити" в контекстному меню. В оберненому випадку натисніть кнопку "Відхилити"
Сторінка запиту на Фінмоніторинг. Погодження та відхилення документів
На будь-якому етапі життєвого циклу запиту, оператор фінансового моніторингу може його скасувати. |