4.1. Персональний кабінет користувача

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  4. Роль "Оператор документів" >

4.1. Персональний кабінет користувача

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Ваш персональний кабінет - це захищений електронний кабінет користувача системи, де Ви можете переглядати та перевіряти, створювати та підписувати КЕП електронні документи, миттєво обмінюватись документами з клієнтами та контрагентами.

У блоці персональних даних (1) відображається інформація про назву організації, код ЄДРПОУ/ДРФО/ІПН (при наявності), посаду поточного користувача, термін дії завершення КЕП.

Також, якщо у Вас здійснено вхід до системи з іншого пристрою, буде відображено спеціальне поле Активні сесії з відповідною кількістю активних входів у систему.

Іконка [Мій профіль] (2),  призначена для налаштування власного профілю, а також містить кнопку [Вихід] для завершення роботи з системою.

Кнопка [Оператор документів] (3), яка відображається ліворуч від кнопки [Мій профіль] (2), призначена для вибору зі списку іншої ролі поточного користувача. Кнопка [Оператор документів] відображається лише в тому випадку, якщо у поточного користувача зареєстровано більше однієї ролі для роботи із системою.

4_personal_cabinet_docs_operator

Елементи інтерфейсу кабінету користувача

На панелі навігації (4), яка розташована у лівій частині сторінки кабінету користувача, відображаються пункти для роботи із системою.

Пункт Придбати КЕП онлайн (5) призначений для відображення інтернет-сторінки купівлі он-лайн послуг КЕП та ліцензії продуктів Арт-Звіт Плюс, Арт-Офіс, Арт-Крипто.

Поле (6) призначене для фільтрації списку документів за періодами їх реєстрації із блоку Вихідні документи або із блоку Вхідні документи панелі навігації.

На панелі навігації (4) (в залежності від налаштувань Вашої організації) можуть міститися наступні елементи для роботи з системою:

Блок [Вихідні документи] (7), який містить пункти [Очікують підпис моєї організації], [Очікують підпис контрагента], [Відхилені], [Повністю підписані].
Блок [Вхідні документи] (8) який містить пункти [Очікують підпис моєї організації], [Очікують підпис контрагента], [Відхилені], [Повністю підписані].
Пункт [Недавні документи] (9).
Пункт [Мій Арт-Офіс] (10). Наявність або відсутність пункту [Мій Арт-офіс] залежить від відповідних налаштувань, які вказані Глобальним адміністратором.
Пункт [Запити на видалення]. Наявність або відсутність пункту [Запити на видалення] залежить від наявних запитів на видалення документу від Вас або контрагентів.
Пункт [Коментарі] (12).
Пункт [Пошук документів] (13).
Пункт [Фінмоніторинг] (14). Наявність або відсутність пункту [Фінмоніторинг] залежить від відповідних налаштувань, які вказані Глобальним адміністратором
Пункт [Документи М.E.Doc] (15). Наявність або відсутність пункту [Документи М.E.Doc] залежить від відповідних налаштувань, які вказані Глобальним адміністратором.
Пункт [Звіти] (16). Наявність або відсутність пункту [Звіти] залежить від відповідних налаштувань, які вказані Глобальним адміністратором
Пункт [Запити до бюджету] (17).
Пункти [Настанова користувача] та [Тур по кабінету] (18).
Блок [Теги] (19).

Note

На панелі навігації (4) додатково відображається пункту [Звіти] та [Запити до бюджету]  лише тоді, коли поточний користувач системи являється Фізичною особою-підприємцем.

Перехід між пунктами панелі навігації активує у робочій області (розташована у правій частині сторінки) відповідні форми та списки (20).

Список документів у робочій області представляє собою перелік плиток або записів таблиці яке здійснюється перемиканням кнопкою (21), кожен з яких відповідає певному документу та містить інформацію про нього (документ).

Панель (22) призначена для налаштування відображення заданої кількості документів на сторінці у списку.

Панель (23) призначена для навігації по сторінкам списку документів, який відображається у робочій області.

4_panel_in_personal_cabinet_docs_operator

Панель навігації