7.1.1. Опис запису документа у режимі таблиці

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  7. Роль "Адміністратор ВЕД" > 7.1. Персональний кабінет Адміністратора внутрішніх документів >

7.1.1. Опис запису документа у режимі таблиці

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Документи у будь-якому списку відображається у вигляді запису таблиці. Запис документа має наступні колонки для перегляду інформації про документ:

clip0189

Відображення документів у списку (у вигляді записів таблиці)

- Перша колонка – призначена для встановлення міток навпроти (тобто, вибору) електронного документа у списку для, наприклад, подальшого виконання певної операції;

- Друга колонка – піктограма електронного документа. Піктограма інформує про формат документа, на основі якого був зареєстрований поточний електронний документ у системі. Наприклад, піктограма clip0190 інформує про те, що поточний документ був зареєстрований у системі на основі файлу *.pdf.

У системі відображаються наступні піктограми документів (у дужках поруч відображається формат документа, на основі якого поточний документ був зареєстрований у системі): clip0191 (*.pdf), clip0192 (*.docx), clip0193 (*.xlsx) та інші.

- ІД - ідентифікатор (номер) документа;

Створений - дата створення документа у системі;
Номер документа – номер (за наявності) документа;
Дата документа – дата (за наявності) документа;
Вид документа - вид, до якого належить документ;

- Назва - елемент-гіперпосилання, в якому відображається назва електронного документа. При натисканні на гіперпосиланні з назвою документа відображається форма перегляду вибраного документа

Автор - прізвище та ініціали людини яка створила цей документ;

- Доступ на перегляд – відображає (за наявності) доступ на перегляд документу;

Якщо підвести курсор мишки до рядку то відобразиться назва Доступу на перегляд

Коментарі – відображає (за наявності) коментарі які залишили користувачі в результаті дій з документом

Якщо натиснути на значок коментарю, відкриється модальне вікно в якому відображаються всі коментарі до документу.

Стан – відображає стан в якому перебуває документ

Прогрес виконання - процент виконання маршруту (відношення скільки виконано дій до загальної кількості обов'язкових дій маршруту). У поточній колонці прогрес виконання відображається у вигляді числа (проценту) та у вигляді рядку стану, в якому зафарбована частина відповідає процентному співвідношенню виконаних дій маршруту обробки.

Якщо підвести курсор мишки до рядку стану у колонці Прогрес виконання, то відображається підказка Маршрут обробки. При натисканні мишкою на рядку стану відображається вікно з поточним маршрутом обробки.

- Дії – відображається кнопка для виклику можливих операцій над поточним документом.

clip0194

Відображення підказки Маршрут обробки

Якщо підвести курсор мишки до процентного значення у колонці Прогрес виконання, то відображається підказка Виконання обов'язкових дій. Поточна підказка інформує, скільки та які саме вже виконано обов'язкові дії, та скільки  обов'язкових дій всього у маршруті обробки вибраного документа. Обов'язкові дії (виконані або не виконані) у підказці відображаються у вигляді піктограм. Піктограми білого кольору інформують, що дія не виконана: clip0195 (Погодження), clip0196 (Підпис), clip0197 (Печатка). Піктограми зеленого кольору інформують, що дія виконана:clip0198 (Погодження), clip0199 (Підпис), clip0200 (Печатка).

clip0201

Відображення підказки Виконання обов'язкових дій