3.4.17. Експорт внутрішніх документів у Excel

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  3. Роль "Оператор внутрішніх документів" > 3.4. Робота з внутрішніми документами >

3.4.17. Експорт внутрішніх документів у Excel

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Експорт в Excel - опція, яка призначена для створення реєстру у вигляді таблиці в якій відображається інформація про поточний стан вибраних документів.

Щоб експортувати список документів, необхідно виконати наступні дії:

1.В робочій області відобразіть будь-який список документів та, при необхідності, виконайте фільтрацію документів. Або скористайтеся розширеним пошуком документів.
2. Виберіть певну кількість документів які необхідно відобразити у реєстрі

clip0109

Відображення вибраних документів

 

3.У верхній частині робочої області натисніть на кнопку [Експорт в Excel].

clip0110

Відображення кнопки [Експорт в Excel]

 

В результаті, відбувається завантаження документу-реєстру у форматі .xlsx