2.3. Авторизація користувача по Еmail

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  2. Початок роботи з системою >

2.3. Авторизація користувача по Еmail

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Note

Щоб виконати авторизацію користувача в системі по Email попередньо необхідно звернутися до Локального адміністратора та Глобального адміністратора системи для виконання необхідних налаштувань. В результаті виконання даних налаштувань на вказаний Email надходить два листа:

в першому листі необхідно виконати підтвердження реєстрації вказаного Email як такого, що буде використовуватися для отримання інформаційних повідомлень-нотифікацій від поточної системи.
в другому листі надходить пароль, за допомогою якого надається можливість авторизації користувача у системі по вказаному Email.

В налаштуваннях власного профілю системи реалізована можливість зміни паролю авторизації по Email.

Для авторизації користувача в системі за допомогою Email необхідно на сторінці запуску системи виконати наступні дії:

1.У верхньому правому кутку сторінки натисніть кнопку [Увійти] та зі списку виберіть пункт Увійти по Email.

1_3_1

Ініціювання входу в систему по Email

В результаті відображається сторінка авторизації користувача Вхід по Email.

1_3_2

Сторінка авторизації користувача в системі по Email

2.У верхньому полі Введіть Email вкажіть адресу електронної скриньки.
3.У полі Вкажіть пароль вкажіть пароль авторизації.
4.У полі Введіть зображені символи (елемент 1 на рис. нижче) вкажіть символи, які зображені вище у полі сірого кольору (елемент 2 на рис. нижче).

1_3_3

Поля для вводу символів

Note

Для поновлення символів у полі сірого кольору (елемент 2 на рис. вище) необхідно натиснути на написі Поновити зображення (елемент 3 на рис. вище).

5.Натисніть кнопку [Вхід].

В результаті відбувається ідентифікація користувача. Після успішної ідентифікації  користувача відбувається його авторизація в системі та відображається сторінка з персональним кабінетом системи.

Note

Якщо для поточного користувача існує можливість працювати з системою під декількома ролями (наприклад, ролями Оператор внутрішніх документів, Локальний адміністратор та/або Глобальний адміністратор), то при натисканні на кнопку [Вхід] відображається форма для вибору ролі, під якою поточний користувач буде працювати з системою. Далі виконайте наступні дії:

1.У полі вибору ролі зі списку виберіть Оператор внутрішніх документів.
2.Натисніть кнопку [Увійти], яка розташована праворуч від поля вибору ролі користувача.

2_3_choose_roles

Форма для вибору ролі

В результаті відображається сторінка з персональним кабінетом користувача системи.

 

Note

Якщо при натисканні на кнопку [Вхід] відображається повідомлення про помилку "Ви не маєте права на вхід до системи. Перевірте правильність введення логіну та паролю" та сторінка з персональним кабінетом користувача системи не відображається, то необхідно звернутися до Локального та Глобального адміністратора системи для виконання необхідних додаткових налаштувань.

 

Note

Якщо користувач системи виконав авторизацію у системі по Email, то операція підписання документів за допомогою КЕП стає недоступною.