5.2.9. Груповий підпис документів за допомогою КЕП-печатки

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  5. Роль "Супервайзер" > 5.2. Робота з документами >

5.2.9. Груповий підпис документів за допомогою КЕП-печатки

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Груповий підпис документів за допомогою КЕП-печатки – операція, яка призначена для одночасного підпису декількох документів за допомогою КЕП-печатки.

Для одночасного підписання декількох документів за допомогою КЕП-печатки виконайте наступні дії:

1.

Відобразіть список документів вибраної організації та, при необхідності, виконайте пошук документів у списку, які необхідно підписати за допомогою КЕП. Або скористайтеся формою розширеного пошуку документів для пошуку документів.

2.

Виберіть зі списку документи для підпису за допомогою КЕП- печатки.

Для цього виконайте аналогічні дії, описані у п. 2 розділу Груповий підпис документів за допомогою КЕП.

В результаті, у верхній частині робочої області відображаються: панель синього кольору з інформацією про вибрану кількість документів та кнопка [Підписати печаткою] (або кнопка [Підписати], або кнопка [Підписати підписом та печаткою]).

Note

Якщо в списку документів вибрано лише ті документи, які потребують підпису тільки за допомогою особистого КЕП, то у верхній частині робочої області відображається кнопка [Підписати]. В цьому випадку, для підпису документів за допомогою особистого КЕП виконайте дії, описані у п. Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП.

pidp1

Відображення кнопки [Підписати]

Якщо в списку документів вибрано хоча б один документ, який потребує підпису за допомогою особистого КЕП та за допомогою КЕП-печатки, то у верхній частині робочої області відображається кнопка [Підписати підписом та печаткою]. В цьому випадку, для підпису документів за допомогою особистого КЕП та КЕП-печатки виконайте дії, описані п. Груповий одночасний підпис документів за допомогою особистого КЕП та КЕП-печатки.

pidp3

Відображення кнопки [Підписати підписом та печаткою]

 

5_7_1

Відображення вибраних документів зі списку для підписання КЕП-печаткою

3.

Натисніть кнопку [Підписати печаткою].

В результаті відображається форма Підписання документів ключем печатки.

5_7_2

Форма підписання документів для зчитування електронного ключа

4.

У формі Підписання документів ключем печатки виконайте наступні дії:

4.1.

Встановіть перемикач у положення Файловий ключ, якщо необхідно підписати документи за допомогою файлового ключа КЕП-печатки.

Далі, у поточному розділі, наведено детальний опис підпису документів за допомогою файлового ключа КЕП-печатки.

Note

Якщо необхідно підписати документи за допомогою апаратного ключа печатки, то встановіть перемикач у положення Апаратний ключ. В результаті, форма Підписання документів ключем печатки змінюється:

5_7_3

Форми підписання документів для зчитування апаратного електронного ключа

У верхній частині рисунку може відображатися панель рожевого кольору з повідомленням для встановлення крипто сервісу. Перед підписанням документів за допомогою апаратного ключа обов'язково необхідно виконати встановлення крипто сервісу. Для цього виконайте дії, аналогічні до дій у р. Встановлення крипто сервісу.

Для підписання документів за допомогою апаратного ключа виконайте дії, аналогічні до п.п. 3-6 розділу Авторизація користувача в системі по апаратному КЕП

4.2.

У полі Назва КНЕДП вкажіть (виберіть зі списку) назву кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (скорочено КНЕДП).

4.3.

У полі Шлях до ключа натисніть кнопку [Вибір файлу]. В результаті відображається вікно, в якому оберіть файл з особистим ключем (наприклад, файл з ім’ям Key-6.dat, або *.zs2, *.jks, *.pfx) та натисніть кнопку [Відкрити]. В результаті вікно вибору файлу ключа закривається, а в полі Шлях до ключа відображається вибраний файл.

4.4.

У полі Пароль до ключа вкажіть пароль захисту вибраного ключа.

4.5.

Натисніть кнопку [Підписати].

В результаті відбувається ідентифікація користувача.

Після вдалої ідентифікації користувача відбувається підписання документів (на кожен документ накладається електронно-цифровий підпис печатки), у нижній частині форми Підписання документів ключем печатки відображається індикатор підпису документів.

5_7_4

Відображення індикатору підпису документів

В результаті успішного підпису вибраних документів форма Підписання документів ключем печатки закривається та відображається наступне повідомлення:

5_7_5

Повідомлення про успішний підпис документів

5.

У повідомленні натисніть кнопку [Закрити].