4.4.2. Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП
<< Click to Display Table of Contents >> 4.4.2. Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП |
|
Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП – операція, яка призначена для одночасного підпису декількох документів за допомогою особистого КЕП.
Доступ до виконання операції Груповий підпис документів за допомогою особистого КЕП визначається профілем доступу поточного користувача. |
Для одночасного підписання декількох документів за допомогою КЕП виконайте наступні дії:
1. Сформуйте стандартний список документів Очікують підпис моєї організації. Для цього на панелі навігації у блоці Вихідні документи або у блоці Вхідні документи виберіть пункт [Очікують підпис моєї організації].
2. При необхідності виконайте пошук документів у списку.
3. Виберіть зі списку документи для підпису за допомогою особистого КЕП. Для цього виконайте аналогічні дії, описані у п. 3 розділу Групове переміщення документів до архіву.
В результаті, у верхній частині робочої області відображаються: панель синього кольору з інформацією про вибрану кількість документів та кнопка [Підписати] (або кнопка [Підписати печаткою], або кнопка [Підписати підписом та печаткою]).
Якщо в списку документів вибрано лише ті документи, які потребують підпису тільки за допомогою КЕП-печатки, то у верхній частині робочої області відображається кнопка [Підписати печаткою]. В цьому випадку, для підпису документів за допомогою КЕП-печатки виконайте дії, описані у п. Груповий підпис документів за допомогою КЕП-печатки. Відображення кнопки [Підписати печаткою] Якщо в списку документів вибрано хоча б один документ, який потребує підпису за допомогою особистого КЕП та за допомогою КЕП-печатки, то у верхній частині робочої області відображається кнопка [Підписати підписом та печаткою]. В цьому випадку, для підпису документів за допомогою особистого КЕП та КЕП-печатки виконайте дії, описані п. Груповий одночасний підпис документів за допомогою особистого КЕП та КЕП-печатки. Відображення кнопки [Підписати підписом та печаткою] |
Відображення вибраних документів зі списку для підписання КЕП
4. Натисніть кнопку [Підписати].
Кнопка [Підписати] відображається лише в тому випадку, якщо профілем доступу для поточного користувача дозволено виконання операцій Підписання документа за допомогою КЕП та Перегляд документа. Якщо кнопка [Підписати] не відображається, то з питань налаштування профілю доступу зверніться, будь ласка, до Локального адміністратора та/або Глобального адміністратора Вашої системи. |
В результаті відображається форма Підписання документів ключем підпису.
Форма підписання документів для зчитування електронного ключа
5. У формі Підписання документів ключем підпису виконайте наступні дії:
5.1. Встановіть перемикач у положення Файловий ключ, якщо необхідно підписати документи за допомогою файлового ключа КЕП.
Далі, у поточному розділі, наведено детальний опис підпису документів за допомогою файлового ключа КЕП.
Якщо необхідно підписати документи за допомогою апаратного ключа, то встановіть перемикач у положення Апаратний ключ. В результаті, форма Підписання документів ключем підпису змінюється:
Форми підписання документів для зчитування апаратного електронного ключа У верхній частині рисунку ліворуч відображається панель рожевого кольору з повідомленням для встановлення крипто сервісу. Перед підписанням документів за допомогою апаратного ключа обов'язково необхідно виконати встановлення крипто сервісу. Для цього виконайте дії, аналогічні до дій у р. Встановлення крипто сервісу. Для підписання документів за допомогою апаратного ключа виконайте дії, аналогічні до п.п. 3-6 розділу Авторизація користувача в системі по апаратному КЕП. |
5.2. У полі Назва КНЕДП вкажіть (виберіть зі списку) назву кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (скорочено КНЕДП).
5.3. У полі Шлях до ключа натисніть кнопку [Вибір файлу]. В результаті відображається вікно, в якому оберіть файл з особистим ключем (наприклад, файл з ім’ям Key-6.dat, або *.zs2, *.jks, *.pfx) та натисніть кнопку [Відкрити]. В результаті вікно вибору файлу ключа закривається, а в полі Шлях до ключа відображається вибраний файл.
5.4. У полі Пароль до ключа вкажіть пароль захисту вибраного ключа.
5.5. Натисніть кнопку [Підписати].
В результаті відбувається ідентифікація користувача.
Після вдалої ідентифікації користувача відбувається підписання документів (на кожен документ накладається КЕП), у нижній частині форми Підписання документів ключем підпису відображається індикатор підпису документів.
Відображення індикатору підпису документів
В результаті успішного підпису вибраних документів форма Підписання документів ключем підпису закривається та відображається наступне повідомлення:
Повідомлення про успішний підпис документів
6.У повідомленні натисніть кнопку [Закрити].